Friday, November 19, 2010

Γουατ γουι'β γκατ χιαρ ιζ φεεειλιουρ του κομιουνικειτ

Σαν ειδος τα γουεστερν (ξερω, θα το γραφα στα αγγλικα αλλα εχει γαμηθει το πισι και οτι γραφω σε αλλη γλωσσα εκτος των ελληνικων μου το κανει αμεσως ινδικο. τωρα τελευταια αρχισε να μου πειραζει και τα σημεια στιξης, πουστη χακερ Αδωνη Γεωργιαδη παντου χωμενος εισαι) μ'αρεσουν υπερβολικα πολυ, ειδικα λαμβανοντας υπ'οψην οτι ειναι απο τις πλεον ηλιθιες κατηγοριες ταινιων, η ιδεα παντως ενος αξυριστου γελαδαρη που καβαλαει το αλογο του και γυρναει τις ερημιες με ενα οπλο, που κατα τα φαινομενα γεμιζει μονο του σφαιρες, μου φαινεται γοητευτικη με εναν τελειως παιδικο τροπο. Παρακατω παραθετω λινκς για δυο απο τις ταινιες που περιμενω με αγωνια την επομενη χρονια, για διαφορετικους λογους. Η πρωτη φαινεται αριστουργημα, ειναι Κοεν, εχει γαματο καστ, τελειο σαουνττρακ (γαμω, θελω πισω τα αγγλικα μου) και το τρειλερ μου προκαλεσε ανατριχιλες:



Η δευτερη ειναι πρωτοφανες παραδειγμα καθυστερημενου τιτλου και σεναριου, με ανεξηγητα καλο καστ αλλα υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες να εχει πλακα, ασε που συνδυασμος Φολαουτ και Τζειμς Μποντ δεν ξαναγινε.



Ωραια, χωρις αγγλικη γραμματοσειρα το Φολαουτ φαινεται σαν τροπος να ξεφορτωθεις το σκυλι του γειτονα και το τρειλερ σαν αυτο που τραβας με τον κοτσαδορο πισω απο τ'αμαξι για να πεταξεις τα μπαζα.

2 comments:

Wire_n_Wood said...

Πωωωαααα, χτες μου έλεγε για το Τρου Γκριτ (εγώ έχω αγγλικά αλλά το σαπόρτ σαπόρτ) μια κοπέλα στη δουλειά. Θα το δω οπωσδήποτε!

Και το άλλο θα δω αν και μου την έσπασε ο Φαβρώ με το Άιρον Μαν 2. Είμαι σίγουρος ότι τούτο δω θα είναι μαλακία, έχει όμως Τζέμις Μποντ, Θερτίν (δεν μπορώ ν' αντισταθώωω) και Ιντιάνα Τζόουνς. Δε χόουλ σιμπάνγκ.

The Escapist said...

Το πρώτο το περιμένω και εγώ πως και πως..το δεύτερο δεν το ήξερα και δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα τώρα που είδα το τρειλερ...αλλά ζει ακόμα ο Daniel Craig?? και κάνει κάτι άλλο εκτός από τον Bond? οπότε παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον...περαστικά με τα αγγλικά σου..!