Friday, April 6, 2012

Η Καμηλα



Μετα απο τοσα καλα που ειπα για τη Γλασκωβη ο ελληναρας Θεος αποφασισε να μου την πει και σημερα, τελευταια μου μερα στην πολη, μου την επεσαν πρωτη φορα με μαχαιρι. Η μερα γενικα ξεκινησε πολυ ωραια, ξυπνησα αργα γιατι ειναι Μεγαλη Παρασκευη των καθολικων και αργια, ειδα ενα επεισοδιο Simpsons στο laptop, βγηκα για πρωινο και ανακαλυψα οτι το λεοφωρειο που επαιρνα καθε μερα για το νοσοκομειο ειχε σταση κοντα μου και δε χρειαζοταν να περπαταω 10 λεπτα μεχρι εκει που πηγαινα, προσπαθησα να μην τσατιστω και περιμενα το 90 για να παω να χαιρετισω ενα γιατρο που καναμε παρεα τις τελευταιες βδομαδες.
Και εκει που περιμενω το λεοφωρειο και σκεφτομαι οτι ισως να μην περναει σημερα βλεπω να πλησιαζει ενας ψηλος τυπος του οποιου η φατσα μου θυμιζε υπερβολικα αυτον:




μονο χωρις την αφανα και με δυο σημαδια απο παλιες μαχαιριες στο δεξι μαγουλο. Τον κοιταω, τον βλεπω να με κοιταει, πλησιαζει, λεω δες που μαλλον δεν θα περναει το λεοφωρειο, με ειδε να περιμενω και ερχεται να μου το πει. αρχιζει να μου λεει κατι με βαρια, σκωτσεζικη προφορα (δεν καταλαβα πολλα, μονο τη λεξη sister) και ξαφνικα συνειδητοποιω οτι δε μου μιλαει αλλα ουρλιαζει. Εκεινη τη στιγμη ενιωσα το προσωπο μου να αλλαζει στο ανθρωπινο αντιστοιχο του εμοτικον :Ο, κατι τετοιο δηλαδη:


και ψαχνοντας για κατι εξυπνο στο extended british vocabulary μου καταφερα να απαντησω "Whaaaaaat?".
Στη διαλεκτο που μιλουσαν οι φωνες μεσα στο κεφαλι του τυπου το what πρεπει να ηταν η υπερτατη προσβολη γιατι η απαντηση του ηταν να βγαλει ενα μαχαιρι και να ξεκινησει να κανει κατι απειλητικες κινησεις σα να πηρουνιζει μακαρονια, ενω ταυτοχρονα συνεχιζε να ουρλιαζει "SHE'S MY FUCKING SISTER MATE, SHE'S MY FUCKING SISTER, OK?".
Ευτυχως ομως εχω διαβασει πολλα βιβλια στα αγγλικα, κατεχω τη διαλεκτο και απαντησα "ΟΚ, ΟΚ!", γυρισα μεταβολη, ετρεξα οπως δεν εχω τρεξει ποτε και χωθηκα στο πρωτο ταξι που βρεθηκε μπροστα μου.

Το περιεργο σε ολη την ιστορια δεν ειναι οτι με απειλησε ενας παλαβος για καποιο λογο που ποτε δεν θα μαθω αλλα οτι εκεινη τη στιγμη που εβλεπα το μαχαιρι να ανεβοκατεβαινει και να πιανει ανυπαρκτες μπουκιες μακαρονιων, αντι να περασει μπροστα απο τα ματια μου ολη μου η ζωη σκεφτομουν αυτο:


Νομιζω εχω ζησει μονο μια παρομοια εμπειρια καποτε που νομιζα πως θα πεθανω βλεποντας Family Guy αλλα αυτη ειναι διαφορετικη ιστορια και δε λεγεται εδω. Και επιτελους ξερω πως ενιωθε ο Rincewind στα Discworld που καθε φορα που εβλεπε κατι περιεργο να συμβαινει μπροστα του αντι να κατσει να το φιλοσοφησει απλως ετρεχε στην αντιθετη κατευθυνση.

4 comments:

Wire_n_Wood said...

Η Γλασκώβη φημίζεται για τα μαχαιρώματα, όπως και για το Glasgow Kiss ("κουτουλίδι" στην κοινή ελληνική). Αυτός που στην έπεσε ήταν κούκου βέβαια...

Και σαν τον Rincewind...ΔΕΝ έχει.

Stefanos Max said...

Τρομερό!!

Stefanos Max said...

Αν θες γίνε μέλος στα μπλογκ μου.
Ευχαριστώ.

Left Titty said...

Δεν θελω.

@Wire_n_Wood οντως, και απ'οτι μου ειπαν μετα τυχερος ημουν που εγινε μονο μια φορα