Saturday, February 6, 2010

Ninja Tune

Γενικα τα ντιτζεϊλικια δε μ'αρεσουν αλλα χτες το βραδυ με πηγαν με το ζορι σε ενα παρτυ στο Block 33 που θα επαιζε ενας dj Cheeba, ημουν και ψιλοαρρωστος, απο την ωρα που φυγαμε σκεφτομουν ποτε θα γυρισω να κουκουλωθω και ποσο θα με βαρουσε το αλκοολ μετα απο δυο μερες χωρις φαϊ.

Το live γινοταν στην αιθουσα διπλα στο συναυλιακο χωρο του Block (που ταιριαζε και καλυτερα στο κλιμα, θυμιζει κατι απο υπογειο σταθμο στο Λονδινο), ο ηχος ηταν τοσο δυνατος που καποια στιγμη το ενα μου αυτι ξεκολλησε και το κυνηγουσα στο πατωμα και ο κοσμος λιγο περιεργος αλλα σε φυσιολογικα επιπεδα. Ο Cheeba (τσιμπα) μιξαρε videoclips και κομματια απο ταινιες με Prodigy και Fat Boy Slim και Clash και γενικα οτι του κατεβαινε στο κεφαλι, ωραια ηταν, σαν εικονα μου θυμιζε αυτο που εχω στο μυαλο μου για τα clubs στο Βερολινο και το Λονδινο, υπογεια μερη με φωτα και μουσικη και απειρο κοσμο να χτυπιεται. Και μετα απο δυο μπυρες και ενα jack θυμαμαι μονο στιγμιοτυπα.

Θυμαμαι να προσπαθω να στριψω τσιγαρο και να χαλαω 25 φιλτρακια, να βαραω ενα φιλο μου για να μην την πεσει σε αυτη που του μιλουσε, να κυνηγαω στον τοιχο ενα projection του Bowie και να φωναζω ΜΠΑΟΥΙΙΙΙΙΙ, να χορευω μπροστα στο ηχειο στο Voodoo People και να νιωθω τα μαλλια μου να κουνιουνται απο τα μπασα. Θυμαμαι να πηγαινω στην τουαλετα και ενας αμερικανος να την πεφτει ασχημα σε μια χοντρουλα κοπελιτσα μπροστα και να μου βγαινει ξαφνικα ο μεθυσμενος ιπποτης (αλλα μπερδεψα τα ατομα και τις γλωσσες και αρχισα να φωναζω στο αυτι αυτουνου IS HE BOTHERING YOUUUUUUUUUU?), να κατουραω στην τουαλετα και να εχει τοσο κρυο που να σηκωνεται ατμος (το ξερω πως ειναι αηδιαστικο αλλα εκεινη την ωρα μου φανηκε αστειο), ξαφνικα να βρισκομαι σε gay party στο residents (με την πιο χαλια μουσικη ολων των εποχων) και ακομα πιο ξαφνικα να βαριεμαι και να γυρναω σπιτι. Χαλια το residents.

Τεσπα, καλος ητανε ο Cheeba.

1 comment:

Lina said...

και ρεζιντεντς και γκευ παρτυ; το ονειρο μου!!!!